Новини
Тренінг для студентів і молодих викладачів «Як бути почутим» (цикл «PR- інструменти формування ділової репутації).
18 лютого 2011
Сьогодні залишається поширеною думка про те, що основний інструмент просування на ринку - реклама, робота з клієнтом як головною і єдиною цільовою аудиторією, а з пресою можна працювати тільки з допомогою «джинси». Побачити можливості PR-інструментів в просуванні на ринку, їх відмінність від інших підходів і технологій, було завданням учасників тренінгу - студентів і молодих викладачів соціологічного факультету, що спеціалізуються на вивченні паблік рилейшнз. Протягом тренінгу, який відбувся 17-18 лютого на соціологічному факультеті, його учасники дістали можливість оцінити працюючі міжнародні професійні стандарти паблік рилейшнз, проаналізувати ефективність їх застосування на українському ринку, вирішувати вправи з організації і проведення прес-конференції, переговорів, виділення цільових груп.
Тренінг був організований Міжнародним Інститутом регіональної преси та інформації за участю Майка Волдрона - Директора Inter-pares Associates, консалтингової фірми в Лондоні, яка спеціалізується на еволюційних рішеннях в сферах PR, культурного різноманіття і міжкультурного діалогу.