en

Новини

Тренінг для студентів і молодих викладачів «Як бути почутим» (цикл «PR- інструменти формування ділової репутації).

18 лютого 2011

Сьогодні залишається поширеною думка про те, що основний інструмент просування на ринку - реклама, робота з клієнтом як головною і єдиною цільовою аудиторією, а з пресою можна працювати тільки з допомогою «джинси». Побачити можливості PR-інструментів в просуванні на ринку, їх відмінність від інших підходів і технологій, було завданням учасників тренінгу - студентів і молодих викладачів соціологічного факультету, що спеціалізуються на вивченні паблік рилейшнз. Протягом тренінгу, який відбувся 17-18 лютого на соціологічному факультеті, його учасники дістали можливість оцінити працюючі міжнародні професійні стандарти паблік рилейшнз, проаналізувати ефективність їх застосування на українському ринку, вирішувати вправи з організації і проведення прес-конференції, переговорів, виділення цільових груп.

Тренінг був організований Міжнародним Інститутом регіональної преси та інформації за участю Майка Волдрона - Директора Inter-pares Associates, консалтингової фірми в Лондоні, яка спеціалізується на еволюційних рішеннях в сферах PR, культурного різноманіття і міжкультурного діалогу.


 

 

 

University logo

Харківський Національний Університет
ім. В.Н. Каразина

Майдан Свободи 4, 61022, Харків
Телефон: +38(057)707-55-00
Факс: +38(057)707-12-47
E-mail: postmaster@univer.kharkov.ua