en

Новини

Міфи і правда про PR. Інформація з перших рук

19 жовтня 2011

Річард Ліннінг, Президент IPRA (Internaltional PR Association) зустрівся із студентами  і викладачами cоціологічного факультету, випускниками PR школи Інституту регіональної преси та інформації , журналістами. Один з провідних фахівців в області суспільної комунікації відвідав Харків на запрошення Міжнародного Інституту регіональної преси і інформації. Тема спілкування із студентами - «Етичний PR. Міф чи прибутковий бізнес?»  Дискусії навколо принципів та інструментів суспільної комунікації ведуться у всьому світі.

Для нашої країни вони особливо актуальні. Термін PR все частіше вживається як синонім маніпулятивних, часто «чорних» технологій  і  протиставляєтся якій би то не було етиці.  В той же час професіонали і сьогодні стверджують: у основі найбільш ефективних PR-програм лежать принципи побудови довірчих стосунків, які навряд чи можна побудувати на брехні.

Наша довідка:  IPRA (Internaltional PR Association) заснована в 1950 році в Лондоні. Кодекс професійної поведінки і етики був прийнятий Міжнародною асоціацією у зв'язках з громадськістю на її Генеральній асамблеї у Венеції в травні 1961 року і є обов'язковим для всіх членів асоціації. І сьогодні в діяльності IPRA затвердження етичних норм і інструментів професійної діяльності займає  одне з головних місць, як і сприяння професіоналізму, підтримка освіти фахівців, обмін досвідом.

 

University logo

Харківський Національний Університет
ім. В.Н. Каразина

Майдан Свободи 4, 61022, Харків
Телефон: +38(057)707-55-00
Факс: +38(057)707-12-47
E-mail: postmaster@univer.kharkov.ua