Новини
Міфи і правда про PR. Інформація з перших рук
19 жовтня 2011
Річард Ліннінг, Президент IPRA (Internaltional PR Association) зустрівся із студентами і викладачами cоціологічного факультету, випускниками PR школи Інституту регіональної преси та інформації , журналістами. Один з провідних фахівців в області суспільної комунікації відвідав Харків на запрошення Міжнародного Інституту регіональної преси і інформації. Тема спілкування із студентами - «Етичний PR. Міф чи прибутковий бізнес?» Дискусії навколо принципів та інструментів суспільної комунікації ведуться у всьому світі.
Для нашої країни вони особливо актуальні. Термін PR все частіше вживається як синонім маніпулятивних, часто «чорних» технологій і протиставляєтся якій би то не було етиці. В той же час професіонали і сьогодні стверджують: у основі найбільш ефективних PR-програм лежать принципи побудови довірчих стосунків, які навряд чи можна побудувати на брехні.
Наша довідка: IPRA (Internaltional PR Association) заснована в 1950 році в Лондоні. Кодекс професійної поведінки і етики був прийнятий Міжнародною асоціацією у зв'язках з громадськістю на її Генеральній асамблеї у Венеції в травні 1961 року і є обов'язковим для всіх членів асоціації. І сьогодні в діяльності IPRA затвердження етичних норм і інструментів професійної діяльності займає одне з головних місць, як і сприяння професіоналізму, підтримка освіти фахівців, обмін досвідом.